nya tag

Det blev tyvärr ingen uppstart under hösten, ibland orkar man inte ta tag i saker och ting på hösten. Det är mörkt, man blir trött, det är kallt ute och man stannar gärna inne.
Jag vet att vi alla behöver höra positiva ord och bli peppad för att klara av vardagen. Jag ska försöka att ta tag i bloggen igen, för jag växte själv som människa när jag skrev.

Denna våren ska jag starta med positiv inställning! Jag ska försöka se det bästa hos alla jag träffar och i allt som sker. Jag ska bli mer hälsosam och har därför redan börjat träna. Inte för att få den "perfekta" kroppen inför sommaren, utan för att få mer energi och orka mer som människa!

Jag ser detta som riktlinjer och inte som krav. Vi människor har så lätt att ställa krav på oss själva och blir därför ibland missnöjda med oss själva då vi inte uppnår dit vi vill!

Starta därför detta året med att ställa upp spå riktlinjer för att du ska känna att du klarar av dem!

Något jag bestämt är att bidra med en liten summa pengar till de drabbade i Tahiti. Jag har tänkt att den lilla summa jag ger inte kan bidraga med något, men visst är det bättre att ge det man kan, många bäckar små blir tillslut en hel å =)=)

kom ihåg att du är värdefull/ Camilla


bild från räddabarnen


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Välkommen tillbaks till bloggandet då!

låter härligt det du skriver med nya tag, nytt år nya tag!



Ja usch ja det i haiti, jag skänkte en liten slant igår!



Hoppas du har en bra tisdag!

Kram

2010-01-19 @ 09:34:51
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: fia

V kul att du är till baka , det är klart mna inte kan o rka med allt i bland så är det ju , men hur som helst så är det toppen att du är här i gen .

STOR KRAM .

2010-01-19 @ 11:41:35
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0