se framåt!

Heej alla underbara tjejer!

Visst är det underbart att ha något att se fram emot? Det kan vara vad som helst, men när man längtar efter något blir de tråkiga dagarna mycket lättare. Jag försöker alltid att hitta guldkorn i mitt liv att se fram emot och känner då att allt blir mycket lättare.
Det behöver inte vara stora händelser och upplevelser man ser fram emot. Man  kanske bara ser fram emot det lilla som förgyller livet, att man efter en arbetsdag ska få träffa en god vän och fika.

Idag har jag varit otroligt trött under dagen och såg fram emot att få komma hem och krypa ner under täcket med en godispåse! Mums. Detta blev det jag såg fram emot hela dagen, och jag kan säga det att hela skoldagen gick lättare när jag hade något att se fram emot.


Detta är mitt tips idag! Försök att hitta saker du ser fram emot, kanske att det snart är påsk=)

Ett annat tips om du inte kan somna på kvällen!, dröm dig bort till något du tycker om, låtsas att du är på semester och solar på en varm strand! visp så somnar du härligt=)


Kom ihåg att just du är värdefull! Det finns ingen som är som du!
Du är så härligt crazy/ Camilla










Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hihi (a) jo min helg har varit underbar, åh tack så mycket (a) :D

2009-03-30 @ 22:20:48
URL: http://bracefaces.blogg.se/
Postat av: Starmama

Tack för den underbara kommentaren på min blogg. Du gjorde min dag! KRAM!

2009-03-30 @ 22:36:12
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0