Välkommen♥

Vad roligt att just du tittade in på Think Twice!

Jag heter Camilla och går sista året på gymnasiet. Jag läser samhälle med inriktning teater, och det är verkligen jätte kul!

När det var dags att skriva projektarbete visste jag inte alls vad jag ville skriva om. Tankarna flög runt inne i huvudet och jag hade inte en enda idé. Vårt projektarbete skulle handla om något inom teater vilket gjorde valet ännu svårare. När vi bestämt vilken pjäs som skulle bli vår slutproduktion fick jag idén att starta bloggen Think Twice.


I vår kommer vi att spela en teater som heter "Kvinnornas Decamerone". 

Den handlar om kvinnor som ligger på samma förlossningsavdelning på ett sjukhus i Ryssland. Ett virus har spridit sig på sjukhuset och kvinnorna som är nyförlösta får inte åka hem. För att fördriva tiden berättar kvinnorna händelser ur deras liv. Många av dem har varit med om jobbiga händelser, och då kom jag på att jag ville hjälpa unga tjejer med mitt projektarbete.


Think Twice riktar sig till alla er underbara tjejer!  Ni är alla välkomna att läsa! Det spelar ingen roll vilken bakgrund du har, värderingar i livet, tankar, funderingar eller livssituation. Jag vill med hjälp av bloggen ge alla tjejer tips på positiva tankar, övningar och mys.


I vårt liv idag vill vi hinna med väldigt mycket, det resulterar ofta i att vi upplever oss stressade, vi är ganska utseendefixerande och statusjagande  samtidigt som vi har många funderingar och frågor om livet. Jag vill med hjälp av Think Twice ge tips på avslappningsövningar och få alla tjejer att känna sig värdefulla och unika som den person de alla är!


Jag hoppas att du tittar in här någon mer gång och väljer att följa bloggen Think Twice.

Har du frågor får du gärna maila mig på [email protected]


Och du!! Kom ihåg att du är värdefull. / Camilla

" vi kan inte utföra storverk här på jorden. Vi kan bara göra små saker med stor kärlek", Moder Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0