glad?=)

Hoppas ni haft en grymt bra dag idag=) Just nu håller jag på att skriva rapporten till mitt projektarbete och tänkte därför fråga er läsare.

* Är det någon som fått en tankeställare via denna blogg?
* Är det någon som blivit glad av att läsa i bloggen?=)
* Är det någon som fått ett tips via denna blogg?

Hoppas ni vill svara på detta inlägg! Skulle vara jättebra! Om det är något annat ni vill säga så går det också bra!
Nästa vecka ska projektarbetet lämnas in men jag tänker fortsätta med bloggen!
Ni är så otroligt många som peppar och ger mig stöd i mitt arbete, genom era underbara kommentarer!

Jag vill bara ge er hur mycket kärlek som går att ge!!!! Miljoner kramar Camilla


Kommentarer
Postat av: fia

jag får alltid tips och tanke ställare av att se det possitiva i livet via din blogg . Att lära sig att se det bra och fina runt om kring när man lever ett liv som inte riktigt blev som man ha det tänkt sig . bra anda i bloggen så go girl .

2009-04-24 @ 11:21:59
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte läst den så mycket, men man blir helt klart glad när man läser så positiva saker :) tankeställaren är nog att vara nöjd med sig själv, det är så man är skapt och så ska man förbli. försök inte ändra på något.



kram

2009-05-04 @ 23:32:28
Postat av: Caroline Werne

Jag hoppas att jag inte är försen på att svara för jag har länge tänkt att svara på de frågorna men inte riktigt hunnit..

Men jag har under en längre tid mprr psysiskt dåligt och varje gång jag har klickat mig in på denna bloggen och läst har jag mått lite bättre, man måste verkligen tänka till och man liksom tänker vidare att jag ska inte göra så men jag ska göra si stället..

Tack för en bra blogg :D

2009-05-10 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0