Drömmar

Imorgon är dagen då min bror tar examen och jag är så stolt över honom!

Han har sen han varit liten haft en dröm om att bli polis och som snart 24 åring har han kämpat och trott på sig själv och imorgon blir han utexaminerad Polis!!

För att nå sina drömmar är det viktigt att försöka se de möjliga i det man tror är omöjligt. Man måste tro på sig själv, tänka positivt och inte se allt nattsvart..

Man kanske inte kan nå alla sina drömmar men jag tror man kan komma långt på vägen och nå många av dem!

tro på dig själv, gå ut på okänt vatten och tänk positivt!

 Se livet genom framrutan och inte igenom backspegeln.

Kom ihåg att du är värdefull!! / Camilla



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan!!!

Tack för en fantastisk blogg!!! :D Jag tror att den kan vara en stor hjälp för mig, och att jag kan öka mitt dåliga självförtroende tack vare denna...

Jag har varit mobbad i princip hela mitt liv, aldrig egentligen haft nån riktig kompis, och p.g.a det tappat typ allt mitt självförtroende!!! Jag kämpar nu mot depression och ångest, som jag haft sen jag gick i 8:an (jag är nu 22), varje dag är en kamp och vissa dagar känns det som man bara vill ge upp...

Tack för att du gjort denna bloggen, jag kände mig genast "uppskattad"!!! TACK!!!

Keep up the good work!!!

Massa kramar Hanna!!!

2010-01-21 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0