Pyssel

Förlåt för min dåliga uppdatering, ibland är det mycket som kommer i vägen! Men jag lovar att jag ska bättra mig!

Något som är roligt och som jag mår bra av är att pyssla.

Det behöver inte vara några märkvärdiga material för att bilda ett konstverk.

Tips på "må bra tavla"


Fundera ut några saker som är viktiga för dig i livet och som speglar din personlighet.

Leta fram några gamla tidningar (vilka som helst) och klipp ut bilder på sådant som är viktigt för dig och som speglar din personlighet. Det kan vara mönster, färger, prylar, landskap och vad som än faller dig i smaken.


Bilda ett collage genom att klistra bilderna på ett kartong papper.  Det är också roligt med ord och citat på collaget.

Var kreativ och använd din fantasi.


Vips så har du bildat ett konstverk som handlar om dig och dina tankar!

Placera tavlan på någon bra plats där du ser den ofta och njut då du kollar på den! Det är faktiskt en liten del av det du tycker är viktigt i livet, och som du mår bra av!

Så här blev min



Mycket rosa, kläder, ord och avslappning! 

Nu tycker jag att du ska göra ditt eget konstverk! Det är faktiskt kul och avslappnande! Skicka gärna ett kort på din tavla! 


Ha en fortsatt bra dag och komihåg att du är värdefull! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag som älskar att pyssla:) kanske ska göra mig en måbratavla :)

Söt var den!

2009-03-04 @ 10:36:11
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/
Postat av: Misen

Så fin tavlan blev, en bra idé för att bli på gott humör.

2009-03-04 @ 14:35:46
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Caroline Werne

Vad fin :)

Din bakgrund här på bloggen är väligt fin tycker jag! Var har du hittat den? :)



Hoppas du får en trevlig helg!

2009-03-08 @ 02:07:54
URL: http://carolajne.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vilken bra idé! Jag ska kanske göra en.

2009-03-08 @ 10:34:40
URL: http://asiagal.blogg.se/
Postat av: Angela

Va pysslig du är Camilla, det var ju verkligen en kul grej. Jag brukar titta in i din blogg med jämna mellanrum. Väldigt fin blogg du har och duktig är du också.

Kram Moster

2009-03-10 @ 18:53:46
URL: http://angela-guldkornilivet.blogspot.com/
Postat av: Emma Ludvigsson

Heej Camilla....nu har jag varit dålig på att läsa din blogg. Men nu har ja läst ikapp mej =)

Asså Camilla du är ju så vis! Det måste du ha fått av din mor ;) (hälsa Jeanette det)

Det är väldigt kul att läsa dina tankar och tips...

Hoppsa du hade en bra födelsedag oxå...

KRAAAM

2009-03-10 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0