Söndag igen=)

Förlåt för min dåliga uppdatering med datorn har varit under reperation=)

Nu är det söndag igen, helgen är snart slut.

Då jag vaknar på söndagsmorgonen tänker jag " Nej! nu är det snart en ny vecka".  Jag vill att det jämt ska vara helg så att jag får njuta av ledigheten.


Är det någon som känner igen sig?


Men varför förstöra en hel dag pga. av negativt tänkande? Jag håller på att träna mig  i att säga "Vilken underbar dag, med nya möjligheter" då jag vaknar upp på mornarna.


Tänk på att du faktiskt är ledig en hel dag till. Koppla av och gör något du tycker om!



Laga en god middag, gå en härlig promenad, bjud hem några vänner på fika eller gå på bio.


Jag lovar dig att om du hittar på något så kommer du på andra tankar och söndagar kommer bli en dag du gillar. Avsluta kvällen med en mysig film eller bok och du somnar gott.

Nu ska jag njuta av söndags eftermiddagen och mumsa på en nybakad kladdkaka! mums!

Njut av kvällen och starta veckan med vetskapen om att det finns nya möjligheten!
Du är värdefull/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0