växa som person

Glad Påsk alla underbara tjejer! Jag vill ge er alla det största påskägget som finns! Ni  gör mig så glad med era fina kommentarer!
Denna påskdag vill jag tipsa er att lyssna på er själva och ta egna initiativ!

Jag har oftast väldigt lätt för att bli påverkad av vad andra tycker och gör. Vad som ska göras den fredagskvällen, vad någon tycker om mina kläder eller vad jag ska göra i framtiden.

En dag pratade jag med min faster som sa till mig, "när du tar egna initiativ så växer du som person"

Hon menar det att när man tar egna initiativ så lär man sig att att lita på sitt eget omdöme, att det man faktiskt gör själv är bra.

Ibland sitter man hemma och väntar på att något roligt ska hända, men ta istället ett eget initiativ och hitta på något. Det är bara sig själv man straffar då man inte tar egna initiativ. När du tar egna initiativ så är det faktiskt något du själv väljer att göra, och du växer som människa!!

Jag hoppas du får en underbar påskdag! Du är värdefull kram Camilla

tänk positivt, snälla tankar gör dg vacker!


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

fin design på bloggen :D

allt bra?

2009-04-13 @ 10:13:14
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: fia

hoppas du har haft en toppen påsk , och bra och glada tankar som gör en vacker är inte illa .

2009-04-13 @ 23:03:13
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0